Найбільш характерні недоліки уроку
Впровадження інтерактивних технологій в курсі історії середніх віків.
Методичний посібник «Структура компетентнісного уроку історії»
Класифікація уроків
Методичний кейс
Практичні заняття з курсу «Історія (Вступ до історії)»,
5 клас» (розробки уроків)
Методичний кейс.
Практичне заняття з курсу «Інтегрований курс. (Всесвітня історія. Історія України)»
6 клас. (Розробки уроків)
ВИДИ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ У ШКОЛІ:реферат, доповідь, наукова стаття
Як підготувати сучасний урок
Виступ на тему: "Урок, який ставить за мету перевірку вивченого й засвоєння нового матеріалу"
Виступ на тему: «Формування інтересу учнів до історії як одне з найголовніших завдань методики»
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за компетентнісно – орієнтованим підходом
Впровадження інтерактивних технологій в курсі історії середніх віків.
Методичний посібник «Структура компетентнісного уроку історії»
Класифікація уроків
Методичний кейс
Практичні заняття з курсу «Історія (Вступ до історії)»,
5 клас» (розробки уроків)
Методичний кейс.
Практичне заняття з курсу «Інтегрований курс. (Всесвітня історія. Історія України)»
6 клас. (Розробки уроків)
ВИДИ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ У ШКОЛІ:реферат, доповідь, наукова стаття
Як підготувати сучасний урок
Виступ на тему: "Урок, який ставить за мету перевірку вивченого й засвоєння нового матеріалу"
Виступ на тему: «Формування інтересу учнів до історії як одне з найголовніших завдань методики»
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за компетентнісно – орієнтованим підходом
Дякую, дуже важливі та корисні поради. Візьму собі на замітку!
ОтветитьУдалить